• Kako jednostavno objasniti vrlo važan pojam rezistencije na inzulin? Uđete li naglo u prostoriju u kojoj vlada neugodan miris, burno reagirate, a sjedite li dulje u njoj naviknete se na taj miris i više ga ne osjećate!

    O tome razmišljate i zaboravite na to. Ako pak izađete van pa se opet vratite, smrad je i dalje tamo.

    Što se dogodilo? Resintetizirali ste svoju sposobnost registracije mirisa, ali sada znatno slabije! Drugim riječima, pored njuha postajete sve manje osjetljivi na taj neugodan miris dok napokon ne osjetite ništa! Zašto toliko inzistiram na otpornosti na inzulin? Zato što pritisak hrane iz samoposluživanja postaje sve jači i broj ljudi s tim problemom raste iz dana u dan!

    Rezistencija na inzulinZbog otpornosti na inzulin najprije stradaju jetra, pa mišići, pa onda k masne stanice, a svi ti organi iznimno su važni u režimu mršavljenja. To je slijed stvaranja neosjetljivosti.

    Jetra na to odgovaraju sprječava njem proizvodnje šećera i tako izravno ovisite 0 šećeru koji unosite hranom. Kada mišići otporni, oni više neće trošiti šećere kao gorivo pa ako ste sportaš, možete promatrati druge kako jurcaju uokolo, jer ste vi ostali bez energije.

    No najvažnije su posljedice otpornosti na inzulin na masne stanice. Šećer umjesto da bude potrošen odlazi u masno tkivo koje opasuje čovjeka nekakav oklop. Što su ljudi rezistentniji na inzulin, to više slažu salo i postaju deblji, što znači da težina dramatično raste. Može se postići neograničena teäna od 150 do 200 kg, što nije nikakva rijetkost.

    Temeljna stvar koju bi trebalo imati na umu – štedite svoj inzulin mjerenjem dnevnih količina visokoglikemijskih namirnica.

Photostream