13Lis

Vježbe za mršavljenje

Kako izabrati vježbe za mršavljenje? Koja je najbrža? Koja Vama najviše odgovara? Donosimo Vam načine topljenja kalorija kroz vježbanje:

1.STEP AEROBIK

Potrošnja kalorija: 800 cal/h

Ovaj oblik aerobika prvenstveno cilja na formiranje vaših nogu, bokova i stražnjice. Samo jedan sat dnevno podijeljen u 2 seta po pola sata garantiaju vidljive rezultate u roku od 2 tjedna.

Vježbe za mršavljenje2.BICIKLIZAM

Potrošnja kalorija: 500-1000 cal/h

Vožnja na otvorenom je uvijek ugodna, ali ukoliko nemate za nju nemate vremena, uložite u dobar sobni bicikl. Ovo je jedan od najboljih i najjednostavnijih načina potrošnje kalorija.

3.PLIVANJE

Potrošnja kalorija: 800 cal/h

Definitivno najugodniji način vježbanja za mršavaljenje, pogotovo ljeti.

Ne samo da uništava nakupljene kalorije već radi i na tonusu svih mišića u tijelu.

4. RACQUETBALL

Potrošnja kalorija: 800 cal/h

Trčanje je ovdje odlična kardio vježba koja ujedno pomaže na formiranju bedara i nogu. Još jedna pozitivna stvar kod ove vježbe je socijalizacija zbog čega se teže odustaje i duže ostaje.

5.ŠETANJE

Potrošnja kalorija: 360 cal/h

Izvrsna kardio vježba. Pomaže u oblikovanju tonusa nogu, trbuha i bokova, izvediva, lako dostupna i uklopiva u dnevnu rutinu.

6.PLESANJE

Potrošnja kalorija: 600/800 cal/h

Najzabavniji način gubljenje kilograma, a fokusirano je na cijelo tijelo. Stavite omiljni CD i pokušajte ostati što aktivniji i izdržati bar sat vremena.

Vježbe za mršavljenje7.JOGGING

Potrošnja kalorija: 550 cal/h

Volite li trčati, ovo je izvrstan izbor vježbe, uz to odvlači Vas od ometanja na koje možete naići u teretani ili doma da se posvetite svojim mislima.

8.SKAKANJE PO TRAMPOLINU

Potrošnja kalorija: 400 cal/h

Nekonvencionalna metoda, zabavna i iznenađujuća. Probajte!

9.ZUMBA

Potrošnja kalorija: 500 cal/h

Iako mislite da  su Vam pokreti nekoordinirani i da izgledate smiješno, povedite prijatelja i zabavite se dok se kalorije troše kao lude.

10.KICKBOXING

Potrošnja kalorija: 600 cal/h

Intenzivan, iscrpljujuć i  nadasve efektivan trening nakon kojeg se jednostavno osjećate bolje.

11.YOGA

Potrošnja kalorija: 180 cal/h

Istezanje je dobro za duh i tijelo, a i za rješavanje suvišnih kilograma. Zamjetit ćete poboljšanje u vašoj fleksibilnosti i mišićnom tonusu plus smanjenje boli u kralježnici.

Da i praktične stvari mogu poslužiti kao vježba dokazuje i vrtlarenje koje istapa 350 cal/h i čišćenje kuće s 200 cal/h, nečije više nečije manje, ali sad više nemate izlika.

Akcija!

Akcija

        Altis Centar              osigurava proljetni

 TOP POPUST         od 50 %

na sve tretmane mršavljenja!

Kavitacija za 120 kn !

1 tretman 3 tretmana
Prije: 280 kn 720 kn
Sada: 140 kn 360 kn

GET FIT  samo 290 kn!

Kontakt info

Kako do nas?
  • Put loparica 29
  • 10000 Zagreb, Lanište
  • Mob1: 098 / 191 9357
  • Mob2: 095 / 915 7201
  • Mail: kontakt@altis.hr