• Komponente koje utječu na razloge hranjenja, najčešće su slijedeće:

    • socijalna, kada je primjerice oko nas skupina ljudi koja jede, pa bi bilo nepristojno da i mi ne jedemo
    • situacijska, kada se primjerice nalazimo u luksuznom restoranu pa bi bilo glupo odbiti izvrsnu ponudu atraktivno pripremljenih namirnica
    • fiziološka, kada ste primjerice jako gladni jer ste preskakali obroke

    Nadalje, ako ste na odmoru u nekom od hotela gdje postoji švedski stol – to ne znači da morate triput obilaziti i tovariti svoj tanjur sa svim namirnicama koje su ponuđene. Svim tim stanjima, koja su ljudska i dobro poznata, može se doskočiti ako imate sustav samokontrole, no nažalost ostaje pitanje koliko takvih ljudi uopće ima?

    Kako možete spriječiti pojavu zatvorenih krugova koji vode u debljinu?

    Evo deset savjeta:

    • Ne unosite višak namirnica u kuću
    • Ne pravite tržnicu od svog hladnjaka.
    • Nemojte se ni u ludilu dizati noću kako biste jeli.
    • Ne donosite pred TV nikakve grickalice.
    • Ne priređujte gozbe i proslave.
    • Bavite se poslom’ koji vas potpuno okupira.
    • Višak vremena potrošite baveći se tjelesnim aktivnostima.
    • Oslobodite se poslovnih ručkova i večera.
    • Oslobodite se napetosti, straha i brige.
    • Razvijte tehniku meditacije (joga).

     

     

Photostream